.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در استان :
انگيزه مخالفتها با استاندار مازندران انگيزه الهي نيست
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در استان مازندران مجددا از استاندار مازندران تقدير نمود و گفت : كشورداري سخت است، استان مازندران يك استان سياسي است و سه ميليون جمعيت دارد و استاندار مازندران كار مي كند و ايجاد امنيت در اين سطح كار ساده اي نيست.....

شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در استان در خطبه هاي نماز جمعه ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت را گرامي داشت و وجود بيش از 17 هزار شهيد تروريسم در ايران را نشانه حقانيت شهدا و نظام جمهوري اسلامي دانست.

ايت الله طبرسي وظيفه دولت نسبت به مردم را از ديدگاه امام صادق (ع) تشريح نمود و گفت : سه وظيفه مهم دولت ايجاد امنيت ، برقراري عدالت و رفاه و آسايش است وي افزود : ارتقاء اقتصادي و ارتقاء فرهنگ ديني دو مطالبه مهم مقام معظم رهبري از دولت اسلامي است .

آيت الله طبرسي تاكيد كرد : مقام معظم رهبري دو كار مهم دولت روحاني را ستودند يكي ثبات اقتصادي و كاهش تورم را و ديگري مذاكرات هسته اي را وي افزود : مسئول ارشد دولت در استان، استاندار عزيز مازندران است وي بايد سياستهاي دولت را در مازندران پياده نمايد و امنيت و عدالت و رفاه براي مردم بياورد.

نماينده ولي فقيه با اشاره به بعضي انتقادها نسبت به مقام عالي دولت در استان گفت : انگيزه بدگويي ، مخالفتها و پيچيدن با استاندار مازندران انگيزه الهي نيست با وضع موجود همين كه استان را سرپا نگه بداريم ، امنيت وجود داشته باشد و همين رفاه نسبي وجود داشته باشد بسيار خوب است هر چند انتقاد داريم .

وي مجددا از استاندار مازندران تقدير نمود و گفت : كشورداري سخت است، استان مازندران يك استان سياسي است و سه ميليون جمعيت دارد و استاندار مازندران كار مي كند و ايجاد امنيت در اين سطح كار ساده اي نيست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.